.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری کلاهبردار ارز دیجیتال در مازندران
رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری کلاهبردار ارز دیجیتال در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ سامع خورشاد گفت: در پی مراجع یکی از شهروندان به این پلیس مبنی بر سرمایه گذاری و دریافت سود به صورت ارز دیجیتال از یک شخصی نامعلوم در فضای مجازی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

او می‌گوید: شاکی در اظهارات خود عنوان داشت چند وقت پیش درشبکه اجتماعی تلگرام با شخصی که مدعی بود در زمینه ارز‌های دیجیتال فعالیت می‌کند و سود‌های کلانی در ازای سرمایه گذاری در این زمینه پرداخت می‌کند، آشنا شدم و مدت کوتاهی با وی در ارتباط بودم و پس از جلب اعتمادم مبلغ یک میلیارد ریال جهت سرمایه گذاری در زمینه ارز‌های دیجیتال برای وی واریز کردم و بعد از واریز وجه و عدم پاسخ از وی متوجه شدم مورد کلاهبرداری قرار گرفته ام.

به گفته سرهنگ خورشاد با بررسی‌ها و تلاش کارشناسان پلیس فتا هویت متهم مشخص شد و با اقدامات انجام گرفته محل اختفای وی مورد شناسایی قرارگرفت که در یک عملیات غافلگیرانه مجرم سایبری دستگیر شد.

او می‌گوید:متهم پس ازدستگیری در ابتدا منکرهرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شد با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری گردیده لب به سخن گشودوبه کلاهبرداری ازحساب شاکی به مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا مازندران به شهروندان توصیه کرد به هیچ عنوان به هویت‌ها در فضای مجازی اعتماد نکنند و اطلاعات محرمانه خود از جمله اطلاعات هویتی، ایمیل، نام کاربری و رمز عبور حساب‌های کاربری دیجیتال و ... را به هیچ عنوان در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.